Skip to main content

BAGAIMANA LELAKI INI SELESAIKAN MASALAH "ASYIK LOSS DAN MC" DALAM FOREX TRADING (SEKALIGUS JANA WANG 5 ANGKA KONSISTEN!)


Assalamualaikum & salam sejahtera dari saya, Akid Azami 

Saya terpanggil utk share kisah lelaki ini kepada anda semua.. Kerana saya dulu juga seperti anda, menghadapi masalah yang sama.

Harap dapat baca sampai habis ya. Kerana kisah ini mungkin akan memberikan anda semangat dan motivasi, dan jalan keluar untuk masalah anda.

*Kisah ini bermula dari bagaimana En Khalid mula mengenali forex. 

”Saya mula mengenali forex pada mei 2007. Keadaan kewangan saya ketika itu kurang stabil jd saya pun mencari-cari peluang menjana pendapatan daripada internet. Ini kerana pd waktu itu saya sedar masa saya agak terhad. Jadi hanya pendapatan dari internetlah yang bermain di fikiran saya ketika itu.. 

Kebanyakkan hasil carian saya menjumpai lelongan online, MLM online, program affiliate dan pelaburan internet haram. Namun mata saya benar-benar terpaku bila terbaca iklan “Jana RM10, 000 SEHARI melalui FOREX”. 

Dalam hati saya berkata, “WOW, menarik ni!!” Apabila saya kaji dengan lebih dalam, ya, forex trading bukan 1 bentuk penipuan/skim cepat kaya. Ianya memang wujud!! 

Tanpa berlengah lagi, saya pun terus beli EBOOK + INDICATOR beliau yg berharga RM97 ketika itu dan terus buka DEMO ACCOUNT (duit virtual). Sebagai seorang yang tak pernah tahu apa itu forex, saya agak terkial-kial pada mulanya. Nak guna indicator pun saya tak tahu bagaimana ia berfungsi. Bila BUY, dia turun. Bila SELL, dia naik pulak. Akhirnya saya jadi tertekan. 

Saya rasa saya kena pergi ke seminar beliau pula. Jadi saya pun daftarlah seminar beliau dengan harga RM500. Ia satu jumlah yang besar bagi pelajar IPTA, tapi saya rela berkorban demi kejayaan. 

Balik dari seminar, saya pun trade menggunakan cara disarankan beliau. Memang betul! SAYA PROFIT SAKAN! Tapi sekejap sahaja sebab lepas tu SAYA RUGI SAKAN pula… 



Saya ikhtiar lagi, kali ini dengan menyertai KELAS MENTOR beliau pula. Poket saya lebur lagi RM150. Tapi sayang seribu kali sayang, walaupun dah masuk kelas mentor beliau, entah mana silapnya saya masih lagi tak boleh nak profit secara konsisten dalam forex! Saya jadi buntu.. 

Dipendekkan cerita, berbekalkan sendikit keyakinan untuk trade saya pun buka REAL ACCOUNT (duit betul) dan mendepositkan USD200 sebagai modal permulaan. USD22 pula ( RM80 ) dipotong utk caj bank dan broker. Dari USD200 tinggal USD178.. sakit hati..  

Tarikh yang tidak akan saya lupakan ialah 24 OKTOBER 2007, di mana modal USD 178 di atas TOTAL LOSS (modal habis licin) dalam SEHARI sahaja!! Pada waktu itu saya rasa macam nak bunuh diri aje! Nilai total loss kira2 RM700. Segala pelaburan dibuat saya rasa macam tak berbaloi langsung!!

Selepas kejadian itu, saya jadi semakin tak tentu arah. Setelah hilang wang, masa dan tenaga akibat forex, akhirnya saya mengalah. Forex terlalu mencabar utk saya ” 


Begitulah kisah En. Khalid Hamid. 

Tetapi kisahnya tidak berhenti disitu.

Keadaan mula memihak kepada En Khalid apabila akhirnya beliau diketemukan dengan cara dan teknik yang betul serta sangat simple untuk menjana pendapatan melalui forex. 

Beginilah cara dan teknik En Khalid melakukan analisis yang mengambil masa hanya beberapa minit. Perhatikan harga sebelum dan selepas.  




Screen shot di bawah ialah bukti keuntungan En Khalid jana melalui forex selepas mempraktikkan teknik dan cara yang betul. 

(Klik gambar utk lihat lebih jelas)







Selagi ada sambungan internet dan hanphone, pc/laptop, ia boleh dilakukan di mana-mana En Khalid berada. Baik di rumah, shopping mall, atau ketika melancong pun boleh jana keuntungan dengan forex. Tiada bisnes lain yang hebat seperti ini.

Di bawah ini pula screenshot withdraw sebahagian dari profit forex En Khalid.

(Klik gambar utk paparan lebih jelas)




Di kala kita bekerja keras 8 jam – 12 jam sehari untuk gaji rm2k sebulan, En.khalid hanya perlukan 1 jam sehari utk jana pendapatan lebih dari itu. Sesiapa pun boleh menjana pendapatan seperti En Khalid dengan syarat, mestilah bermula dengan ilmu yang betul. 

Jangan cepat mengalah kerana jika En Khalid boleh lakukannya, anda juga pasti boleh!


ANDA SUDAH LETIH ASYIK RUGI, LOSS DAN MC? BERMINAT NAK BELAJAR TEKNIK DAN CARA YANG EN KHALID GUNAKAN SUPAYA BOLEH KONSISTEN PROFIT DENGAN FOREX TRADING?

Baru-baru ini En Khalid telah menghasilkan sebuah buku fizikal (bukan ebook digital) panduan trade forex iaitu TFS PRICE ACTION TRADING. Segala ilmu & pengalaman En Khalid selama 11 tahun dalam forex trading telah beliau curahkan di dalam buku ini. Ia dikarang di dalam bahasa melayu supaya mudah untuk difahami. 

Apa yang saya share di artikel ini cuma 1% sahaja daripada content buku yang telah En Khalid hasilkan. Dalam buku TFS PRICE ACTION TRADING ini, En Khalid dah siapkan proses dari A to Z. Klik gambar untuk paparan lebih jelas.






Jika anda sudah lama trade forex tapi asyik MC/LOSS, tak pernah rasa withdraw ataupun anda newbie dalam forex, buku ni sesuai utk anda. Sebab ianya proven case study dari En Khalid sehingga beliau mampu menjana 5 angka konsisten. Tak percaya? Tengok semula bukti withdraw keuntungan forex beliau.

Keduanya, En Khalid ajar teknik yang simple tapi powerfull, anda boleh terus praktiskan.  Semua step apa yang patut anda buat bila buka chart MT4, bagaimana nak bermula dan macam mana cara nak profit konsisten dalam forex trading diajar secara terperinci dalam buku ini. 

Pelaburan yang anda keluarkan untuk mendapatkan ilmu ini sangat berbaloi. Ilmu yang anda dapat anda boleh pakai sampai bila-bila takkan habis.  
Buku ni dah pun 100% siap.
Jika anda berminat , masukkan Nama dan Email anda di bawah dan klik butang SUBSCRIBE. Saya akan berikan info lanjut bagaimana untuk anda dapatkan buku TFS PRICE ACTION TRADING ini dengan harga promosi.

First Name:
Email address:

Comments