Skip to main content

Engineer Ini Hasilkan RM40, 320.00 Sebagai Affiliate



Salam dan hai, saya akid.

Hari ini saya terpanggil untuk share 1 kisah ini kepada anda semua.. Kisah ini mungkin ialah apa yg anda carik2 selama ini. 

Tapi sebelum anda teruskan bacaan, saya nak tanya. 

Ada menghadapi salah 1 dari problem2 ini tak? 

"BERMINAT nak jana duit tambahan secara online tapi tak tahu macam mana nak mula.. pun tak tahu nak jual ape"

"Pecah kepala fikir nak buat produk ape.. kalau dah siap pun produk tu, tak sure produk tu leh jual.. Risau takut TAK LAKU.. "

"Belum masuk tengah bulan duit gaji DAH kering.. baru masuk tengah bulan anda dah ikat perut.. ceking makan belanje.. azabb!"

"Dah cuba jual macam2 melalui online tp hmm untung ciput je.. paling teruk takde untung langsung! Sakit hati.. hari2 promote takde orang beli.. "


Jika ada, artikel ini mungkin ialah jalan penyelesaian kepada masalah2 anda hadapi selama ini. 

Ikuti kisah En Mahmud.  

Sebelum ini saya bekerja kilang di Johor Bahru dan saya hanya buat bisnes online secara sambilan untuk menambah pendapatan. Seriuss.. saya bosan kerja makan gaji dengan majikan saya.
Saya berhenti kerja kilang pada tahun 2010 dan nekad buat bisnes online sepenuh masa ini sebab saya dah bosan. Bosan dengan sistem, bosan dengan rutin yang sama tiap hari, tiap bulan, tiap tahun. Sangat membosankan.
Awal-awal jadi engineer memanglah seronok. Cabaran baru, aktiviti baru tiap hari. Bila diulang tiap tahun, akan jadi sangat membosankan. Manusia jenis apa saya ini kalau setiap hari kena buat benda yang sama saja?
Paling membosankan.. Tekanan kerja, nak dapatkan gaji RM3200 sebulan terpaksa terima banyak tugasan setiap hari, paling tak tahan, selalu kena maki dengan majikan. hu.. hu.. hu.. Sampai bila saya nak kerja makan gaji?.. Sampai bila saya nak tahan telinga dimaki oleh majikan?..
Tahun ke tahun, sampailah pencen 10 tahun lebih lagi. Bila dah pencen barulah ada peluang nak pergi sana sini ikut rombongan warga emas. Itupun kalau sempat rasa umur pencen, kalau umur pendek? Duit KWSP pun dapat ke orang lain.
Saya mahu bebas masa, bebas dari tekanan kerja, bebas dari peraturan majikan.. Jadi saya pun nekad untuk letak jawatan dengan notis 30 hari. Supaya saya tak lagi bosan dan boleh buat apa saya suka!
Sebelum ini bisnes online beliau ialah dropship sahaja. Tapi awal tahun lepas, beliau mula menjual produk orang lain sebagai affiliate ( ejen ) 

Sebab bisnes Affiliate lebih mudah kerana tidak perlu cipta produk, simpan produk, tidak perlu uruskan pembayaran & pengeposan.

Promosi dengan cara yg betul dan tunggu komisyen masuk ke dalam akaun bank sahaja.

Cuma ketika baru bermula, banyak kali En.Mahmud langgar dinding.. takde jualan langsung!

Tapi selepas En. Mahmud menghadiri seminar cara pemasaran affiliate oleh Rahman Basri, seorang sifu otai dalam bidang ni, jualan beliau berubah 100%.

Ini result beliau dapat dari promosi panduan belajar ebay : 




Result beliau bukan setakat itu. En.mahmud promosi produk lain pula. Hasilnya : 



DAN lagi :




Bayangkan jika anda juga boleh menjana pendapatan tambahan macam En.Mahmud, anda boleh : 

= Bayar atau selesaikan hutang tertunggak mcm PTPTN, kad kredit

= Shopping tanpa tunggu gaji 

= Melancong bila2 masa anda nak 

= Menabung utk future events seperti kahwin/beli rumah dan lain2..

= DAN macam2 lagi lah


Semua ni tanpa menyentuh gaji anda. Mestilah seronok kan?

Kunci kejayaan En.Mahmud bermula apabila beliau menggunakan ilmu dan strategi yang betul secara konsisten.

Berita buruk, seminar cara pemasaran affiliate yang En.Mahmud hadiri tahun lepas, mungkin tidak akan ada lagi. Tetapi berita baiknya, seminar itu kini boleh di dapati di dalam bentuk video iaitu Affiliate Method.

Ia diringkaskan kepada point2 penting only supaya anda cepat faham, tidak perlu tunggu terlalu lama utk khatam video ini supaya anda boleh bermula segera.

Jika anda nak hasil seperti en.mahmud, belajar lah dari orang yang berjaya. 


Sekarang, saya nak tanya anda.


Anda berminat nak tahu dan belajar STRATEGI RAHSIA kejayaan En Mahmud & mahu belajar bagaimana buat duit secara konsisten dengan Affiliate? 


Masukkan Nama anda dan Email di bawah dan klik subscribe untuk bermula sekarang:


First Name:
Email address:

Comments